اطلاعیه شماره ۲ مرکز امور دانشجویان بین الملل در خصوص بررسی پرونده‌های متقاضیان بین‌المللی تحصیل در دانشگاه علامه‌طباطبائی

۰۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۶ کد : ۲۶۲۵۸ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۹۰۵
مرکز امور دانشجویان بین الملل، اطلاعیه شماره ۲ در خصوص بررسی پرونده‌های متقاضیان بین‌المللی تحصیل در دانشگاه علامه‌طباطبائی را صادر کرد.
اطلاعیه شماره ۲ مرکز امور دانشجویان بین الملل در خصوص بررسی پرونده‌های متقاضیان بین‌المللی تحصیل در دانشگاه علامه‌طباطبائی

* قابل توجه متقاضیان غیرایرانی تحصیل در دانشگاه علامه طباطبائی و موسسات جذب دانشجوی بین المللی؛

حسب تصمیمات اتخاذ شده و سیاست های دانشگاه علامه طباطبائی درخصوص جذب و پذیرش دانشجویان بین المللی و باتوجه به موارد مندرج در اطلاعیه این دانشگاه درخصوص ثبت نام و پذیرش دانشجویان بین المللی برای تحصیل از نیمسال اول 1403-1404 موارد ذیل به اطلاع می رسد:

1. مهلت ثبت نام متقاضیان بین المللی تحصیل در دانشگاه علامه طباطبائی که از تاریخ 1403/03/19 آغاز شده بود، در ساعت 12 ظهر مورخ 1403/04/31 به اتمام رسیده است.

2. باتوجه به بررسی پرونده های متقاضیان، نواقص احتمالی در صفحه هر متقاضی در سامانه پذیرش (به صورت یادداشت) اعلام خواهد شد. بنابراین لازم است متقاضیان با بررسی مرتب پرونده های خود، یادداشت های درج شده در سامانه پذیرش را مشاهده و پس از رفع نقص، مجدداً پرونده خود را ارسال نمایند. عدم رفع نقص و ارسال مجدد پرونده، منجر به حذف پرونده متقاضی از فرآیند ثبت نام خواهد شد. آخرین مهلت رفع نقص تا 31 مرداد ماه است.

3. نتایج پذیرش (موافقت یا مخالفت با پذیرش) متقاضیان بین المللی تحصیل در این دانشگاه در نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد. قبل از این تاریخ هیچ گواهی پذیرشی صادر نمی شود.

4. متقاضیانی که تا تاریخ 1403/04/31 در سامانه سائورگ ثبت نام نکرده و کد مربوط به دانشگاه علامه طباطبائی را اخذ نکرده اند، و یا در سایر دانشگاه ها پرونده باز سائورگ دارند، از فرآیند پذیرش حذف خواهند شد.

5. خیلی مهم: حضور تمام وقت همه پذیرفته شدگان نهایی در کلاس های درس الزامی است. بنابراین متقاضیانی که امکان حضور تمام وقت در دانشگاه را ندارند؛ انصراف خود را (با قید دلیل انصراف و مشخصات متقاضی) تا 15 مرداد ماه از طریق ایمیل مرکز امور دانشجویان بین الملل به آدرس (admissions@atu.ac.ir) اعلام نمایند تا برای ایجاد امکان ثبت نام در سایر دانشگاه ها، کد سائورگ آنها از این دانشگاه بایگانی شود.

6. خیلی مهم: زبان تدریس و تحصیل در دانشگاه علامه طباطبائی در دو رشته زبان و ادبیات عربی و علوم قرآن و حدیث، زبان عربی و فارسی و در رشته های گروه زبان انگلیسی به زبان انگلیسی خواهد بود. لذا متقاضیان سایر رشته ها که تسلط کافی به زبان فارسی را ندارند (به ویژه اتباع کشور عراق)، انصراف خود را (با قید دلیل انصراف و مشخصات متقاضی) تا 15 مرداد ماه از طریق ایمیل مرکز امور دانشجویان بین الملل به آدرس (admissions@atu.ac.ir) اعلام نمایند تا برای ایجاد امکان ثبت نام در سایر دانشگاهها، کد سائورگ آنها از این دانشگاه بایگانی شود.

7. خیلی مهم: متقاضیان غیرفارسی زبان که تسلط کافی به زبان فارسی را دارند و در دوره های آموزش زبان فارسی شرکت کرده اند، لازم است تا 5 شهریور ماه گواهی زبان فارسی خود را به ایمیل مرکز امور دانشجویان بین الملل به آدرس (admissions@atu.ac.ir) ارسال نمایند. عدم ارسال گواهی فوق در مهلت اعلام شده به منزله عدم تسلط متقاضی به زبان فارسی تلقی شده و از فرآیند پذیرش حذف خواهد شد.

8. مسئولیت عدم انصراف متقاضیان مشمول بندهای 5 و 6 و 7 (متقاضیانی که امکان حضور تمام وقت در دانشگاه را ندارند و یا تسلط کافی به زبان فارسی جهت حضور در کلاس های درسی را ندارند) در مهلت اعلام شده و از دست رفتن امکان ثبت نام در سایر دانشگاه ها، برعهده متقاضی و موسسه معرف می باشد.


نظر شما :